- 15.10.2020
- Категорія Електропостачання
Всі спори та суперечки, що виникають з питань Договору про постачання електричної енергії або в зв’язку з ним, а також інші суперечки, що можуть виникнути при взаємодії зі Споживачем, вирішуються шляхом переговорів у справедливий і швидкий спосіб.
Споживачі мають можливість використання мобільного додатку “Енергетика Онлайн” як один із способів подання звернення/скарги/пропозиції.
Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.
Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до умов договору та чинного законодавства України.
Особа, відповідальна за розв’язання спорів:
Директор ТОВ «Житомир-газзбут» Благодарська Олена Олександрівна
Якщо у Вас є питання. звернення, скарга, претензія щодо постачання електричної енергії або повідомлення про загрозу електробезпеки, зв’яжіться з нами м. Житомир, пл. Перемоги, 10 (БЦ “Імперіал”), телефон: +38 (0412) 55-94-04