Порядок вирішення спорів з питань газопостачання

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».

Процедура досудового врегулювання спорів

У разі виникнення спору з питань, які виникають у зв’язку з постачанням природного газу, зокрема незгоди з проведеними нарахуваннями за природний газ, проведення звіряння оплат за газ чи іншої діяльності ТОВ «Житомир-газзбут», Ви можете звернутись до Call-центру з обслуговування клієнтів товариства за телефоном: +38 (0412) 55-94-04 або безпосередньо до ТОВ «Житомир-газзбут» за адресою: м. Житомир, пл. Перемоги, 10 (БЦ “Імперіал”)

Особа, відповідальна за розв’язання спорів:
Директор ТОВ «Житомир-газзбут» Благодарська Олена Олександрівна